Subject: Tervishoiutöötaja eemaldamine tegevusloalt
From: "Confido personaliosakond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 26 May 2025 15:04:12 +0300

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere!

Palun abi teema lahendamisel.

Pärast mitmete kannete eemaldamist on portaalis medre.tehik.ee allolev
tervishoiutöötaja siiski endiselt märgitud AS Arstikeskus Confido
töötajana.

Kas on võimalik, et töötaja on seotud tegevusloaga, mis on suletud ja
seetõttu mulle nähtamatu?

Nimi

Kood

Viimane tööpäev

Katrin Põld

D07218

15.05.2025

Olen tänulik, kui saame vastavad kanded korrigeeritud.

Parimate soovidega

 <https://www.confido.ee/>

Pille Kalmu

Personalispetsialist
 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Confido Meditsiinikeskus | Veerenni 51, 10138 Tallinn |
<http://www.confido.ee/> www.confido.ee